Izara Aishah Dan Kilafairy Digelar Sebagai Gigi Hadid Dan Kendall Jenner Malaysia

Siapa yang tak kenal dengan dua pelakon cantik yang jugak bersahabat baik, yang sering menarik perhatian dengan penampilan seksi iaitu Izara Aishah dan Kilafairy.. Sebut jer nama dorang, mesti dalam kepala ni dah terbayang keseksian yang dorang sering tonjolkan..

Maklumlah kedua-duanya mempunyai susuk tubuh yang menggiurkan dan cantik.. Dua sahabat ni sering bersama dan tunjuk kemesraan dorang di khalayak ramai atau di akaun Instagram.. Terutamanya ketika dorang berada di gym.. U’olls bukannya tak tahu, Izara dan Kilafairy ni ‘kaki’ gym…

Itu pasal body dorang mantop! Tengok jer lah gambar ni, bukan main seksi lagi Izara dengan Kilafairy.. Menyerlah sungguh lah bontot dorang tu kan.. Tak ada pakaian yang lebih ketat ke dorang nak pakai ek?? Seksa mata ni tengok.. Huhuhu..

Miss tengok ada jugak netizen yang menggelarkan dua sahabat ni sebagai Gigi Hadid dan Kendall Jenner.. Dua selebriti Hollywood terkenal tu kan bersahabat baik macam dorang.. Elok sangat lah tu digelarkan macam tu.. Lagipun Miss tengok perangai Gigi dan Kendall lebih kurang macam Izara dan Kilafairy jer..

Tak habis-habis nak tayang susuk tubuh dorang untuk tatapan umum.. Baru-baru ni pun, Kendall tayang buah ‘selambak’ dia tanpa memakai baju dalam di hadapan khalayak ramai.. Selamba jer keluar dengan baju jarang tanpa memakai baju dalam..

Nasib baik lah Izara dan Kilafairy dok Malaysia noh.. Kalau tak, dorang pun akan jadi macam Gigi dan Kendall yang suka tayang tubuh secara terang-terangan tanpa segan silu.. Cara pemakaian dorang sekarang pun dah cukup seksi dan seksa!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s