Isteri Didera Dan Diliwat Oleh Suami Berperwatakan Alim

Siapa nak percaya seorang lelaki berperwatakan alim tak pernah tinggal sembahyang dan dikenali sebagai seorang yang warak, boleh melakukan sesuatu yang tak elok pada isteri sendiri, betul tak?

Kalau dah namanya manusia tak semuanya sempurna, ada saja manusia bertopengkan syaitan.. Menutupi mata orang ramai dengan bertopengkan perwatakan yang alim..

Seorang wanita terpaksa mengalami pengalaman hitam selama hampir 27 tahun akibat didera dan diliwat oleh suami sendiri.. Suami bukan calang-calang orang, suaminya disenangi orang ramai sebab mempunyai pegangan agama yang kukuh..

Setiap hari dok pergi masjid sembahyang secara berjemaah.. Kalau bersembang dengan orang tak berhenti-henti sebut nama Allah dan nabi.. Disebabkan pilihan ibu bapa, akak ni dah dikahwinkan dengan lelaki tersebut..

Mula-mula semuanya indah, bila sampai satu malam bermula suami tunjuk perangai syaitan.. Suami minta nak bersetubuh dengan isteri dari belakang, meliwat isteri tanpa rela..

Kalau isteri tak dengar kata, suaminya akan pukul.. Bila dah perangai syaitan ni, memang macam-macam cara akan diguna untuk tutup kesalahan.. Lelaki tu akan pukul isterinya kat tempat tersembunyi terutamanya di bahagian payudara..

Tapi, doa orang teraniaya ni tak ada hijabnya, cepat atau lambat pasti akan dimakbulkan olehNya.. Akak ni doakan supaya suaminya ini mati atau cacat, sebab dah tak mampu nak tanggung didera dan diliwat suami..

Sampai satu masa, doa akak ni dah dimakbulkan.. Dorang terlibat kemalangan dah suaminya disahkan lumpuh.. Walaupun dah kena dera macam ni, akak ni masih lagi jalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri.. Menjaga makan minum, suaminya.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s