Budak WeChat Bengang Pakwe Sejati Curang

Spender pun mak bapak tolong belikan, ada hati nak berkasih sayang dengan pakwe.. Asam keping tu dah gatal sangat ke dik? Mulut kuat betul mencarut, ko rasa bangga ke bila dapat mencarut macam tu??

Lelaki lain tengok pun dah tahu, yang ko ni jenis kalau belanja ‘makan’ sikit mesti dah dapat merasa ‘dara’ ko.. Awek ni mengamuk sebab pakwe dah curang dengan dia..

Pakwe adik ni dok ucap sayang kat dia, tapi hati pakwe dia kat ‘puki’ pompuan lain.. Dik oii, baru hati dia kat ‘puki’ pompuan lain, bukan ‘batang’ dia kat puki pompuan lain.. Hahaha..

Kalau ‘batang’ suami ko kat ‘puki’ pompuan lain, ko nak mengamuk tak apa la.. Dah tak ada peribahasa yang cantik sikit ke ko boleh guna dik?

Dah la belajar pun tak pandai, orang lain nak bercinta ko pun sibuk nak bercinta.. Bila patah hati mula muat naik status peribahasa mencarut bagai..

Muka dah cantik, tapi mulut macam sampah.. Belajar dulu bagi habis dik, baru nak bercinta.. Korang bercinta dengan pakwe korang peluk, cium, beromen tu belum tentu pakwe korang tu nak ambik korang jadi isteri dia.. – MissA/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s