Bini Orang Jadi Mangsa Lelaki Gila Seks

Kalau dah rasa diri tu dah jadi bini orang, kalau ada lelaki yang tak dikenali nak ‘berkawan’ tak payah la gatal-gatal nak ‘approve’.. Bila dah ‘approve’ kena gangguan seksual, mulalah bini-bini orang ni nak mengamuk.. Kononnya dah menjadi mangsa gangguan seksual..

Diri sendiri pun memang ‘meminta-minta’ untuk menjadi mangsa gangguan seksual.. Sorang wanita telah kongsikan kisah yang dia ada menerima mesej lucah dan diajak untuk melakukan hubungan seks oleh sorang lelaki tak dikenali..

Mula-mula lelaki tu ajak pompuan tu jumpa, kononnya jumpa untuk berkenalan.. Bila pompuan tu tak layan, lelaki tu mula mesej tanya adakah pompuan tu suka ‘seks’.. Masih lagi pompuan tu tak layan, lelaki gila seks tu ‘pancing’ lagi pompuan tu dengan dedahkan dia adalah sorang yang suka ‘jilat kelent**’..

Bodoh punya jantan, ingat dengan beritahu pompuan tu ko suka ‘jilat’ dorang suka ke? Salah orang ko nak cari bini orang, kalau dapat bini ‘gersang’ mungkin akan dilayan..

Pompuan kat luar sana pun tak payah dok gedik sangat layan mesej-mesej lucah macam ni.. Dah tahu lelaki tak kenal mesej, dok layan juga dah kenapa.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s