Berebut Janda Punca Mayat Dikerat 10 Bahagian

adik-bunuh-kakak-kandung

“Perawan atau janda’, kenapa banyak lelaki lebih suka pilih janda ek? Disebabkan seorang lelaki dah pilih ‘janda’ sebagai ‘wanita simpanan’.. Lelaki tersebut yang dikenali sebagai Omar Miskam telah dibunuh dengan kejam, dan mayatnya dikerat 10 bahagian..

Rasanya ramai yang dah sedia maklum dengan berita yang mengerikan ini.. Iyerlah, di Malaysia ni jarang dengar kes bunuh yang kejam seperti ini, dah di bunuh mayat pula dikerat pada 10 bahagian..

Manusia mana lah yang sanggup kerat bahagian badan manusia lain macam kerat ayam atau lembu? Memang tak berhati perut langsung. Disebabkan dok bermain cinta dengan janda muda berumur 23 tahun, seorang lelaki dah kena bunuh..

Suspek yang membunuh lelaki ini dikatakan teman lelaki janda itu sendiri, seorang OKU.., janda dan seorang lelaki berumur 56 tahun turut terlibat.. Mangsa yang dibunuh dah pun berkahwin dan mempunyai seorang isteri tapi masih lagi belum dikurniakan anak..

Dah ada bini gatal sangat nak ‘makan luar’, tak pasal-pasal dah jadi mangsa pembunuhan kejam.. Kesian kat isteri jadi ‘balu’ sebab suami dah dibunuh.. Dah ada bini tu, tak payah la nak cari ‘penyakit’ makan luar..

Apapun, suspek bunuh mangsa dah pun ditangkap dan dah disoal siasat.. Bunuh orang memang ke tali gantung la jawabnya, macam mana la perasaan suspek bila kerat setiap bahagian badan mangsa tu ek.. Ngeri je bila Miss A fikir.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s