Bayi Didera Bapa Kandung Kerana Isteri Lari Rumah

Masalah rumahtangga antara suami dengan isteri, jangan libatkan anak-anak yang tak bersalah.. Bodoh punya lelaki, sebabkan isteri dah lari dari rumah dan tinggalkan anaknya yang masih lagi kecil bersama suami.. Suami ni telah ambil tindakan bodoh..

Seorang bayi lelaki dah didera oleh bapa kandungnya di dalam bilik air.. Kejadian ini dikatakan telah berlaku ni China.. Aksi dera bayi lelaki tu dirakam sendiri oleh si suami dan dihantar pada isterinya..

Nampak macam bapanya tu nak lemaskan budak tu pun ada.. Di sepak dan dipijak oleh bapa yang tak guna, tak sanggup Miss A nak tengok.. Kononnya si suami ugut isteri sebab lari dari rumah, dah tinggalkan anak dengan dia.. Jadi dia dera anaknya untuk suruh isterinya balik..

Tak ada rasa kesian dan simpati langsung ke dengar tangisan anak kecil tu? Kalau marahkan isteri sekali pun, sebab isteri lari rumah.. Pergi cari isteri tu dan lepaskan geram pada isteri, budak kecik tu bukan tahu apa-apa.. Tengok bayi tu kecik lagi dok meronta-ronta bila bapanya buat macam tu..

Orang yang dah lama berkahwin teringin nak anak, ko bila dapat anak tak reti nak jaga.. Tapi, ibu bayi ni dah buat laporan polis bila suami dia hantar video mendera anak kecilnya itu.. Lelaki ini dah pun ditahan oleh pihak polis dan bayi tu dah pun selamat di jaga oleh ibunya..

Punca kenapa si isteri tu lari dari rumah masih tak dapat dipastikan, jangan isteri lari rumah ikut jantan lain sudah la.. Nanti anak kecil tu kena dera dengan mak sendiri pulak..

Waktu budak tu kecik boleh la ko dera, nanti budak tu dah besar tengok balik video tu.. Mak bapa jangan dok menangis pula kalau dah tua nanti kena sepak terajang dengan anak sendiri.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s