Azwan Ali Terbukti Seorang Anak Yang Derhaka

Siapa yang tak kenal dengan Azwan Ali atau lebih dikenali dengan gelaran Diva AA ni kan.. Diva AA terkenal pun sebab jenis mulut longkang dan suka cari pasal dengan orang lain sesuka hati! Orang lain tak cari pasal pun, tiba-tiba dia petik nama orang tu dan kemudian dijadikan ‘bahan’ caciannya..

Bila Diva AA nak berubah pun Miss tak tahu lah.. Semakin meningkat usianya, semakin menjadi-jadi pulak perangai buruk dia.. Tadi Miss saja usha-usha akaun Instagram Diva AA, lepas tu tertarik dengan status yang dimuat naiknya baru-baru ni..

Terkejut jugak lah Miss bila faham disebalik maksud status yang dimuat naik Diva AA tu.. Tak sangka Diva AA seteruk ni! Cer u’olls baca statusnya tu, status itu ditujukan untuk keluarganya sendiri.. Miss dengar baru-baru ni ibu Diva AA sakit..

Miss rasa adik-beradiknya ada mesej Diva AA minta ziarah ibunya, tapi Diva AA ni keras hati.. Mungkin ibunya pernah terkeluar perkataan yang memberi kesan kepada Diva AA.. Itu pasal Diva AA berkeras tak nak pulang ziarah ibunya yang sedang sakit..

U’olls pun tahu kan sebelum ni pernah hangat diperkatakan, bila Diva AA dibuang keluarganya sendiri.. Tapi Miss rasa Diva AA tak patut buat macam tu sekali kat ibunya sendiri.. Ibunya tengah sakit kot! Tak akan Diva AA nak jadi anak derhaka??

Lagi satu tu, walaupun ibu dia ada sakitkan hatinya tapi dia sebagai seorang anak tetap perlu hormat ibunya! Miss rasa seorang anak tak layak nak menghakimi ibunya sendiri! Ingat sikit kalau tak kerana si ibu, tak adanya dia di dunia ni.. Haishh..

Tak faham betul Miss dengan Diva AA ni! Ibu sendiri pun nak berdendam.. Jangan sampai ibunya dah menutup mata, baru lah dia nak menyesal.. Kali tu kalau dia menangis air mata darah pun dah tak guna.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s