Wanita Nepal Penjual Sayur Jadi Viral Di Media Sosial Kerana Rupa Parasnya

Sebelum ini, seorang lelaki pembancuh teh pernah menjadi viral di seluruh dunia sebab memiliki mata yang cantik biru kehijauan.. Lelaki tersebut dah pun menjadi seorang model.. Terkini, ada seorang wanita penjual sayur di Nepal pulak dah mencuri tumpuan ramai kerana memiliki wajah yang cantik persis ‘seorang model’..

Haa, cantik sangat ke awek Nepal ni? Sekeping gambar awek Nepal tengah bawa buah-buahan semasa melalui sebuah jambatan dah pun menjadi viral di laman sesawang.. Walaupun tak nampak sepenuhnya muka awek Nepal ni, rata-rata netizen memuji bahawa awek Nepal ni cantik..

Tapi, bila tengok gambar sebenar Miss A rasa tak ada la cantik sangat.. Awek Indonesia yang ada kat Malaysia ni lagi cantik dari awek Nepal ni kot.. Hahaha.. Seorang jurugambar dah ambil gambar awek Nepal tu dan muat naik kat laman sosial, tak lama selepas itu, awek Nepal tu terus jadi popular..

Sepatutnya dorang semua ni kena berterima kasih kat jurugambar yang ambil gambar dorang ni.. Tanpa jurugambar yang hebat ni, dorang tak kan menjadi viral.. disebabkan tangan yang hebat dan sudut gambar yang diambil telah membuatkan orang yang tak cantik pun jadi cantik.. Hahaha..

Apa pulak pendapat korang, cantik ke awek penjual sayur ni? Sebenarnya mamat pembancuh teh yang viral tu pun bukan kacak mana.. Harapkan mata je yang cantik.. Hahaha.. – MissA/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s