Seorang Gadis Sanggup Jual Diri Kerana Kasihkan Ibu

Keadaan yang terdesak dah buatkan seorang wanita dari China ini terpaksa ambil keputusan untuk menjadi ‘pelacur’ bagi mendapatkan duit dalam kadar segera.. Sebabkan tak boleh dapatkan duit dalam jumlah yang besar dengan lakukan kerja biasa..

Seorang wanita yang dikenali sebagai Cao Mengyuan mengambil keputusan untuk jual dirinya pada sesiapa saja yang mahu membeli dengan harga yang tinggi.. Jumlah paling minima akan diterima Cao adalah RM21,000..

Sebenarnya Cao berasal dari keluarga miskin dan keluarga dia hanya kerja sebagai petani.. Satu hari mak Cao telah disahkan mendapat sakit kanser kulit, doktor meminta Cao keluarkan duit RM21,000++ untuk kos rawatan..

Dah buntu sangat tak tahu nak cari mana duit banyak tu, Cao telah membuat iklan didalam WeChat untuk jual diri.. Bukan macam budak-budak WeChat serah ‘dara’ kat pakwe suka-suka tu tau, Cao jual diri sebab ‘terpaksa’..

Ada seorang majikan dah ‘membeli’ Cao dan berikan tawaran yang tinggi.. Majikan tu nak buat apa kat Cao, tak dimaklumkan la pulak.. Cao ni memang pompuan cantik wei, bukan pompuan tak cantik..

Jangan majikan beli Cao tu untuk buat Cao jadi pelacur sudah la.. Niat nak bantu ibu tak pasal-pasal dia terpaksa jadi pelacur pulak nanti.. Tapi, Cao dah janji kalau majikan tu suruh dia buat kerja apa pun dia akan buat..

Iyerlah, dah majikan tu yang bayar duit pembedahan ibunya.. Nak tak nak, terpaksalah menjadi ‘hamba abdi’ untuk majikan tersebut.. – MissA/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s