Lelaki Gila Seks Ugut Nak Santau Selepas Permintaannya Tidak Dilayan

Kalau dah sangap sangat pergi cari pelacur la, nak juga jadikan remaja kat luar sana sebagai pemuas nafsu dah kenapa.. Trend terbaru ‘lelaki gila seks’ nak puaskan nafsu dorang bukan dengan cara tunjukkan kemaluan pada perempuan..

Tapi dorang gunakan kaedah ‘santau’ untuk takutkan mangsa yang tak layan nafsu seksnya di media sosial.. Seorang remaja perempuan mendedahkan telah terima ugutan dari seorang lelaki yang akan hantar santau, kalau dia tak layan apa yang lelaki tu nak..

Lelaki tu suruh pompuan tu masuk bilik dan minta awek tu hantar gambar bogel.. Awal-awal tu awek tu layankan je lelaki tu, bila awek tu dah tolak permintaan lelaki tersebut, terus dia mengamuk..

Lelaki tu ugut akan hantar santau ulat dalam perut awek tu dengan bantuan dukunnya.. Siap ugut hantar gambar kain putih diikat macam pocong kat pompuan tu..

Bahaya betul lelaki gila seks sekarang ni, banyak betul idea yang nak digunakan untuk takutkan pompuan kat luar sana supaya bagi gambar bogel.. Korang pun tak payah terlalu muat naik sangat gambar ‘menggoda’ korang kat laman sosial..

‘Santau’ ni jangan di buat main-main, ada juga Miss A dengar orang boleh santau hanya melalui gambar.. Muat naik gambar pun dah tarik perhatian lelaki gila seks..

Hati-hati la wanita kat luar sana kalau nak kongsikan gambar dimedia sosial.. Kurangkan muat naik gambar sendiri untuk elak jadi mangsa lelaki gila seks.. – MissA/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s