Eyka Farhana Tayang Warna Baju Dalam Kepada Peminat

1w

2w

3w

Amboiii! Seksi dan mengancam betul Miss tengok gambar ni u’olls.. Sakan betul Miss tengok pelakon yang baru nak menampak dalam industri hiburan ni berseronok bersama rakan-rakan dia atas kapal.. U’olls kenal pelakon Eyka Farhana ni??

Mungkin nama pelakon muda ni tak meletop lagi seperti nama pelakon Ayda Jebat dan Janna Nick.. Eyka Farhana dikenali menerusi watak Nadia dalam drama Juvana.. Miss tengok wajahnya kerap jugak menghiasi drama-drama yang ditayangkan di kaca televisyen..

Miss tengok gaya sosial pelakon ni boleh tahan jugak.. U’olls tengok jer lah gambar-gambar dia di atas kapal ni, boleh tahan seksi jugak Eyka ni yer.. Liar beb artis muda ni.. Dah macam bohsia dah Miss tengok..

Miss ingatkan baju kemeja yang dipakai Eyka jenis kain yang tebal dan tak dapat tembusi badannya, rupanya sangkaan Miss meleset lah.. Jarang nak mampos baju yang dipakai Eyka tu, nampak jelas baju dalam dan badan si Eyka ni.. Dah lah pakai seluar pendek!

Nasib baik lah Eyka tak putih gebu macam kawan dia kat sebelah tu.. Kalau tidak, lagi mengancam lah pelakon tu! Tengok jer lah gambar dia yang lain, memang boleh tahan pelakon baru ni.. Ingatkan jenis sopan punya orang, tapi hampeh!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s