Adeline Tsen Tayang Bontot Mantop Di Instagram

Isshh! Ishhh! Dia berbikini pulak dah u’olls! Semakin seksi pulak Miss tengok pelakon suam-suam kuku ni.. Tak habis-habis dok ‘belanja’ susuk tubuh untuk tatapan para peminat di akaun Instagramnya.. Dah lah susuk tubuh dia ni mantop, buat orang lelaki terliur je kalau tengok..

U’olls kenal dengan pelakon Adeline Tsen ni?? Mungkin ada yang kenal dan mungkin tidak, pelakon ni bukannya popular sangat pun.. Kejap timbul, kejap tenggelam.. Itu sebab agaknya Adeline sering memuat naik gambar menggiurkan untuk menarik perhatian orang lain kepadanya..

Sebelum ni Miss tengok dah banyak gambar menggiurkan dimuat naik di akaun Instagramnya.. Kali ni Adeline muat naik gambar yang lebih ‘hot’ dan seksi lagi untuk tatapan u’olls semua.. Tergoda tak?? Tengok jer lah gambar ni, bukan main seksi lagi Adeline semasa bercuti di Maldives..

Topi tu kononnya untuk tutup bahagian pahanya supaya tak kelihatan seksi sangat, tapi bontot mantop Adeline tetap terserlah kelihatan.. Sengaja lah tu nak tayang! Lepas ni Adeline nak muat naik gambar macam mana pulak?? Pakai baju dalam dan seluar dalam jer??

Miss percaya Adeline berani buat.. Sekarang pun dah acah-acah buka sikit-sikit, lepas ni tertanggal semua pakaian di badannya.. Maklum lah nak mencari publisiti murahan untuk menaikkan namanya dalam industri hiburan dan dikenali lebih ramai.. Haishh!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s