Zul Ariffin Tak Mengaku Sudah Lupa Diri

d

1q

2q

zul

Baru-baru ni nama pelakon popular Zul Ariffin menjadi bualan hangat, bila sekali lagi dilabelkan sombong kerana menolak permintaan peminat untuk bergambar ketika berada di sebuah restoran di Tuaran, Sabah.. Kalau dah berkali-kali dilabelkan sombong, memang sombong lah Zul ni yer..

Yela, sebelum ni pun pernah terjadi benda yang sama jugak.. Tapi bila dikecam teruk dengan peminat, Zul pulak tampil menafikan yang dirinya sombong.. Kali ni pun sama u’olls.. Bila dah jadi viral, Zul tampil menafikan isu panas tersebut dan mengatakan kononnya itu adalah satu fitnah terhadap dirinya..

U’olss pun tahu kan al-kisahnya macam mana.. Kalau tak tahu tu, baca di atas tu.. Bila dikecam teruk, Miss dengar Zul kononnya tak teragak-agak untuk mengambil tindakan terhadap individu yang dikenali sebagai ‘Olenz Aziz’ kerana telah menjejaskan reputasi dan imejnya.. Nak saman ke??

Alahaii.. Orang lain tak akan cakap buruk pasal diri dia kalau Zul sendiri tak cari pasal.. Lagi satu, Zul menafikan yang dia mengeluarkan ayat ‘please respek, saya tak selesa’ seperti yang didakwa Olenz Aziz..

Itu sebab Zul mendakwa pengusaha restoran tu cuba menipu orang ramai, kononnya nak mencari publisiti murahan.. Macam ni lah yer, Miss rasa sia-sia jer Zul pertahankan dirinya.. Lagi pun dah ramai yang menggelarkan dirinya sebagai artis sombong..

U’olls tengok jer lah komen-komen yang dilemparkan terhadap Zul.. Ramai yang mengatakan Zul jenis sombong orang.. Sebelum popular, bukan main mesra dengan peminat.. Tapi bila dah popular, mula lah lupa diri.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s