Tarian Baru Untuk Golongan Gay!!

gay

Makin hari makin banyak tarian baru yang muncul, Miss A harap tarian ini tak akan datang ke Malaysia.. Kalau ada remaja yang terikut-ikut dengan tarian ni, menangis la awek kat luar sana sebab tarian ini lebih memperlihatkan kaum lelaki seperti golongan ‘mengunyit’..

Miss A namakan tarian baru ni sebagai tarian ‘mengunyit’.. Tarian ini akan mengajar cara nak ‘mengunyit’ yang betul dengan pasangan gay korang.. Hahaha.. Jilake, rosak pemikiran remaja sekarang kalau tarian macam ni ada kat Malaysia..

Motif ko ‘cucuk’ belakang kawan lelaki ko tu untuk apa jilake? Teknik baru yang boleh digunakan untuk pasangan gay ke?? Hahaha.. Korang tengok dan nilai sendiri la tarian baru ‘mengunyit’ ni.. Harap tak ada budak-budak raver yang akan usulkan tarian ni untuk di jadikan sebagai tarian baru dorang..

Kalau tak, penuh budak-budak raver jadi budak gay pulak.. Hahaha.. Makin teruk dah budak-budak sekarang ni terpengaruh dengan budaya yahudi..

Mula dengan tarian cucuk langit, goyang gerudi, dan sekarang muncul tarian ‘mengunyit’ pulak.. Tarian ini yang paling teruk Miss A pernah tengok, bila otak diletakkan kat lutut macam ni la jadinya.. – MissA/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s