Si Ibu Dedahkan Lagi Bukti Bekas Suami Dera Anak Kandung

Ingat lagi tak beberapa hari lepas, Miss A ada kongsikan beberapa keping gambar sorang kanak-kanak berumur 3 tahun dah menjadi mangsa dera bapa kandung sendiri..

Rata-rata netizen agak terkejut mendengar cerita itu.. Iyerlah, macam tak percaya bapa kandung sanggup pukul anak sendiri kan? Selalu dengar pengasuh je yang dera kanak-kanak..

Wanita yang dikenali sebagai Hanna, iaitu ibu pada kanak-kanak malang itu didakwa mereka-reka cerita.. Tak nak namanya terus difitnah, Hannah dah kongsikan beberapa keping gambar dia yang turut pernah menjadi mangsa pukul bekas suaminya itu..

Pergh! Teruk gila keadaan muka dan kecederaan yang dialami Hannah dek dipukul bekas suami.. Bahagian atas hidung terkoyak, lebam sebelah kanan mata dan perdarahan dalam mata..

Seram Miss A tengok keadaan Hannah ni, macam mana la Hannah lalui detik hitam ketika dipukul suami dayus macam ini.. Sepatutnya lelaki macam ni disumbat dalam lokap..

Kalau dah isteri pun sanggup dibelasah sampai lunyai macam ni, tak terkejut kalau anak pun akan menjadi mangsa.. Hannah turut kongsikan sekeping gambar bekas suaminya itu untuk tatapan umum.. Kalau jumpa nanti, korang boleh bantai sorang sikit mamat ni.. Hahaha..

Apapun, ada sorang pengguna Facebook turut kongsikan cerita pernah melihat kejadian bekas suami Hannah memukul anaknya ketika dalam kereta.. Keluar saja kanak-kanak itu dari kereta, dilihat mata bengkak dan hidung berdarah..

Bayangkan budak 3 tahun ditumbuk oleh tenaga lelaki dewasa di bahagian muka? Memang sakit dan meninggalkan kesan trauma yang mendalam pada budak tu.. – MissA/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s