Pembantu Rumah Kantoi Masak Sup Seluar Dalam Untuk Bagi Majikan Makan

Gelinya Miss A tengok, rasa macam nak muntah kalau jumpa pembantu rumah jahanam macam ni.. Dah dibayar gaji dan beri tempat tinggal yang elok, dibalas dengan ‘tahi’ pulak oleh pembantu rumah..

Selama bekerja di rumah pasangan ini, pembantu rumah tu dah hidangkan tuan rumah dengan masakan ‘Sup Seluar Dalam’.. Tapi, pembantu rumah ni dah kantoi bila tuan rumah nampak dengan mata dia sendiri, pembantu rumah tersebut memasukkan seluar dalam ke dalam ‘sup’ yang dimasak untuk bagi tuan rumah makan..

Rasanya kejadian ni tak berlaku kat Malaysia, tapi berlaku kat luar negara.. Sebabkan perbuatan jijik tu dah kantoi.. Pembantu rumah tersebut dah disuruh untuk minum sup seluar dalam yang dibuatnya..

Tahu pula pembantu rumah tu geli nak minum, pembantu rumah tu minum sikit je sup tu.. Tujuan dia masak sup tu, untuk tundukkan tuan rumah ke?? Jijik betul ilmu sihir yang macam ni..

Kalau betul pun nak ambil hati tuan rumah pun, buat la kerja dengan ikhlas.. Kalau dah buat kerja elok takkan tuan rumah tak sayang.. Ini sanggup nak bagi tuan rumah makan sup seluar dalam sebab nak tundukkan tuan rumah..

Menerusi rakaman yang ada, Miss A tengok pembantu rumah tu dah pun dibawa oleh pihak polis.. Dah masuk lokap la kot atas kesalahan bagi tuan rumah minum sup seluar dalam.. – MissA/Utaranews

https://www.facebook.com/TheRedCakcibo69/videos/1124042924382486/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s