Nabila Huda Tayang Lurah Dendam Untuk Tatapan Peminat

1a

Siapa yang tak kenal dengan pelakon berbakat, Nabila Huda atau lebih dikenali dengan panggilan Abil ni kan.. Bakatnya sebagai seorang pelakon memang tak dapat dinafikan.. Bagi jer lah watak apa saja kepadanya, pasti akan dibawa dengan baik.. Kebanyakkan drama dan filem yang dilakonkan Abil, banyak meninggalkan kesan dihati penonton..

Tak kisah lah watak jahat atau baik sekali pun, pasti menjadi bila Abil lakonkan.. Walaupun lakonan Abil sering dipuji, tapi gaya sosial dan pakaiannya sering menjadi kritikan ramai.. U’olss tengok jer lah gambar ni, bukan main seksi lagi si Abil ni..

Gambar ni diambil ketika Abil bercuti di luar negara bersama suami tercinta selama beberapa hari.. Miss tengok kerap jugak lah Abil memuat naik gambar ketika di sana, tapi Miss tengok pakaian yang dipakai Abil kebanyakannya tu mendedahkan bahagian dada dan bahu dia..

Macam di dalam gambar ni, baik punya baju si Abil ni terlondeh macam tu.. Sampai ke lurah dendam pulak tu.. Kalau macam ni gayanya, baik berbogel jer terus.. Dah nak tayang sangat susuk tubuh yang menggiurkan untuk tatapan orang lain kan!

Nasib baik lah Nabila punya ‘tut’ tak berapa nak mantop sangat.. Kalau tidak, sakan lah Nabila dok ‘belanja’ peminat dia di akaun Instagram dengan pemandangan ‘menarik’ tu.. Silap-silap ada individu yang jenis otak kuning punya orang buat ‘modal’ masa mandi!! Euuww…

Semakin meningkat usia, semakin seksi pulak Abil ni.. Ini nasib baik lah dia pakai seluar panjang, kalau tidak dah macam amoi-amoi seksi yang dok tayang badan bila dia pakai seluar pendek.. Tapi Abil ni Miss tengok kalau dikecam teruk macam mana sekali pun, dia buat bodoh je.. Maklumlah nak jadi diri sendiri lah katakan!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s