Dynas Mokhtar Cuba Pancing Lelaki Dengan Tubuh Badan

Amboiii seksinya! Pelakon tinggi lampai, Dynas Mokhtar bukan lah wajah baru yang menghiasi industri hiburan Malaysia.. Dynas dah lama bergelar anak seni dan bakatnya sebagai pelakon memang tak boleh dinafikan lagi.. Bagi jer lah watak apa saja, pasti Dynas akan membawakan watak tu dengan baik..

Tak silap Miss baru-baru ni drama lakonan Dynas yang bertajuk ‘Samudera Rindu’, baru jer melabuhkan tirai.. Miss tengok lakonannya dalam drama tu memang mantap dan memberi kesan mendalam kepada penonton.. Tapi Miss bukannya nak menceritakan pasal karier Dynas sebagai pelakon pun..

Cer u’olls tengok gambar ni, apa jadah punya baju lah yang dipakai Dynas tu yer?? Dah serupa berkemban jer! Pakaian ni hanya sesuai untuk dibuat mandi je Dynas oii.. Buruk betul Miss tengok Dynas berpakaian tak cukup kain macam tu!

Penampilannya tu boleh bikin iman lelaki tergugat tau.. Dah lah Dynas ni putih gebu.. Mesti orang lelaki geram tengok Dynas.. Heheheh..

Dynas tak malu ke bahagian dada dia terjojol macam tu?? Miss tengok pun rasa malu.. Macam mana Dynas ada keyakinan yang tinggi untuk pakai macam tu pun tak tahu lah..

Nasib baik lah lelaki sebelah tu bukan suami dia noh.. Kalau tidak, kasihan lelaki tu sebab kena tanggung dosa Dynas yang suka dok belanja tubuh badan kat orang ramai..

Miss ingatkan bila dah semakin berumur ni, Dynas akan berubah gaya penampilannya.. Tapi hampeh, semakin teruk ada lah! Ataupun Dynas sebenarnya nak ‘test market’? Maklum lah dah lama bergelar janda kan.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s