Mawar Rashid Tayang Gambar Separuh Bogel Di Instagram

1g

Tuu diiia! Dah lama tak buat perangai, kali ni muncul kembali untuk mencetuskan kontroversi.. Pelakon, Mawar Rashid yang popular menerusi isu GST sebelum ni, bukan lah popular seperti pelakon Amyra Rosli atau Ayda Jebat..

Miss tengok pelakon ni boleh dikatakan masih lagi suam-suam kuku.. Walaupun wajah Mawar sering menghiasi drama-drama yang ditayangkan di kaca televisyen, tapi namanya masih tetap suram.. Mungkin tak ada aura agaknya! Hihihi..

U’olls tengok jer lah gambar yang ditayangkan ni, bukan main lagi Mawar ‘belanja’ untuk para peminatnya di laman sosial Instagram dia.. Miss tahu lah badan awak tu cantik, tapi perlu ke tayang badan macam tu sekali.. Tak malu ke??

Dah lah pakai baju pun macam tak pakai je Miss tengok.. Ketat giler.. Pakai baju saiz budak kecik, tak kena langsung dengan saiz badan dia.. Opps! Miss lupa lah.., orang yang mempunyai badan cantik macam Mawar, mesti lah nak tayang badan kepada khalayak ramai noh.. Maklumlah nak orang puji.. Macam tu lah..

Lagi satu tu, jenis suka belanja gambar seksi macam ni sebenarnya nak menarik perhatian jer pun.. Maklum lah Mawar kan masih dikategorikan retis suam-suam kuku.. Mungkin dengan cara macam ni akan lebih menarik perhatian orang lain kepadanya, terutama golongan lelaki..

Kalau macam ni lah gayanya, Miss rasa lebih baik Mawar berbogel jer terus.. Apa gunanya pakai baju tapi kelihatan macam tak pakai.. Lekuk-lekuk tubuhnya dari atas sampai bawah, jelas terserlah dan mengancam! Menyeksa mata-mata yang melihat.. Haishhh.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s