Jatuh Motor Sebab Terlalu Nak Berselfie

Itu yang dikatakan tak semua awek cantik bijak, ada juga awek yang muka cantik tapi bodoh.. Hahaha.. Mana tak bodohnya, naik motor tapi boleh pulak dok selfie atas motor yang tengah bergerak..

Dok atas motor yang tak bergerak selamat la sikit.. Kawan dok tengah bawak motor, boleh pulak kawan yang dok belakang tu ajak ‘selfie’..

Mata dah tak tengok depan, bila bawa motor memang cium jalan tar la jawabnya.. Dua awek cantik ni dah eksiden sebab cuai bawa motor.. Miss A pun tak tahu nak kesian atau nak gelak bila tengok video ni..

Awek-awek cantik kat luar sana, lain kali utamakan keselamatan.. Banyak masa dan keadaan yang lagi sesuai kalau korang nak berselfie.. Tapi, Miss A respect kat awek ni, walaupun eksiden telefon di tangan langsung tak lepas..

Memang boleh tengok dengan jelas adegan awek-awek ni jatuh motor.. Eksiden-eksiden juga tapi telefon kena selamatkan dulu, lepas telefon dah selamat baru fikir diri sendiri.. Hahaha.. – MissA/Utaranews

https://www.facebook.com/oomedianetworks/videos/1617498598553478/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s