Awek Bertudung Tayang Bontot Mantop Kepada Orang Ramai

awek

Ini yang dikatakan dunia dah akhir zaman, bila wanita bertudung berpakaian seperti bertelanjang.. Kalau nak pakai ketat macam tu, tak payah pakai tudung la dik oit! Serupa dah berbogel Miss A tengok, ketat melekat sungguh kat badan..

Dah la pakai baju ketat naik pulak motor superbike.. Bila naik motor superbike ni, faham-faham jelah punggung tu akan melentik macam mana kan.. Melentik je bontot awek bertudung ni tunggang motor dengan ‘pakwe’ dia..

Lalu je pasangan ni kat jalanraya, mata semua lelaki tertumpu kat pasangan ni je.. Tak senang duduk dan bergelora jiwa lelaki bila tengok bontot mantop awek bertudung ni..

Dah seronok peluk pakwe rapat-rapat, pakwe pulak tak ‘makan’ sorang.. Pakwe siap belanja bontot awek dia untuk tontonan korang semua.. Bila pakwe bawa ‘pelacur’ naik motor macam ni la jadinya..

Banyak la eksiden kat jalanraya kalau motor ni lalu.. Hati lelaki mana tak gelora tengok bontot awek ni kan? Kepada mak bapa diluar sana, tolonglah tengok sama cara anak-anak korang berpakaian.. Kalau macam ni gaya anak korang berpakaian, tak kan lah korang tak bising?? – MissA/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s