Nora Danish Buktikan Orang Cantik Tidak Semestinya Pandai!!

1x

2x

3x

4x

Lagi isu cukai! Sebelum ni, pelakon dan ahli perniagaan terkenal Rozita Che Wan atau lebih dikenali dengan Che Ta telah menarik perhatian ramai, bila tak dapat pergi ke London gara-gara menghadapi masalah tunggakan cukai..

Gara-gara isu panas tu jugak telah membuatkan Che Ta mengamuk kerana tak tahan diserang netizen yang menyindirnya kerana hal terbabit.. Kali ni pelakon cantik Nora Danish pulak dikritik netizen, gara-gara meminta penggiat seni dikecualikan daripada membayar cukai..

Nora memberi cadangan agar penggiat seni ‘wajar’ diberikan pelepasan cukai, kononnya selebriti macam dia banyak mengeluarkan wang untuk menampung kos penampilan diri.. Alahaii.. ‘Baik’ punya alasan Nora untuk mengelak bayar cukai yer!

Miss ingatkan cadangan Nora untuk dikecualikan bayar cukai kerana banyak ‘menderma’, rupanya alasan bangang pulak diberikan.. Gara-gara cadangan ‘baik’ yang dicadangkan oleh pelakon cantik yang sering dikatakan mirip pelakon Song Ji Hyo ni, beliau kini menjadi bahan kritikan netizen..

Cadangan tu telah menimbukan rasa tidak puas hati orang ramai dan menganggap cadangan Nora tu tak munasabah.. Selain itu, ada jugak yang menggelarkan Nora sebagai retis yang tak ada otak.. Memang layak lah digelarkan macam tu, bercakap tak pakai otak! Hahahah..

Dah tahu membayar cukai satu kewajipan, bayar jer lah.. Tak payah lah nak memberi cadangan yang tak munasabah gara-gara nak mengelak daripada tanggungjawab.. Nora fikir hanya retis jer yang perlu menjaga penampilan diri, orang lain yang tak bergelar selebriti tak perlu jaga penampilan diri ke?? Haishhh!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s