Lelaki Ini Bakal Disaman Kerana Fitnah Doktor

d

d2

Tengok orang viralkan pasal orang kat media sosial, sibuk juga diri tu nak viralkan.. Tapi, brader ni dah salah tempat nak viral, tak pasal-pasal disebabkan maki hamun di laman sosial pasal sorang doktor..

Lelaki akan bakal berdepan dengan saman, lain kali jangan main serbu tak pakai helmet.. Dok kutuk sangat doktor tak buat kerja, kan dah kena saman.. Brader ni pergi klinik sebab demam..

Tengah tunggu giliran untuk berjumpa doktor, tunggu hampir tiga puluh minit dah mengamuk kata doktor tak buat kerja.. Brader ni fitnah doktor tengah tidur dalam bilik, nak kena tunggu doktor bangun baru nak panggil pesakit..

Brader ni muat naik status di akaun Facebook, dedahkan doktor tu tak buat kerja pastu nak makan gaji buta.. Ingat kerja doktor ni relax ke, boleh tidur-tidur dalam klinik..

Kerja doktor la antara kerja paling sibuk, bukan brader sorang je pesakit yang dia kena jumpa dan selamatkan nyawa.. Kalau semua pesakit perangai macam ni, mahu mati doktor semua nak melayan..

Tunggu sekejap pun dah nak bising, nama pun sakit.. Miss A pun pernah tunggu doktor sampai 2-3 jam sebab ramai pesakit.. Brader bukak kedai klinik sendiri kalau tak nak tunggu lama-lama.. Brader pesakit , braderlah doktornya.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s