Gegar Vaganza Musim Ke-3 : Datuk Ramli MS Punca Elly Mazlein Tarik Diri

1q

Kehangatan konsert Gegar Vaganza Musim Ketiga (GV3) pada minggu keempat nampaknya semakin hangat.. Miss tengok seperti kebiasaan para peminat datang awal untuk memberi sokongan terhadap peserta pilihan masing-masing..

Namun konsert Gegar Vaganza semalam telah mengejutkan ramai orang, bila Elly Mazlein membuat keputusan untuk menarik diri daripada program realiti tersebut.. Pada malam itu kalau diikutkan sebenarnya tiada penyingkiran.. Punca yang membuat Elly menarik diri adalah kerana terasa hati dengan Datuk Ramli Ms..

Miss dengar Datuk Ramli Ms telah mencetuskan kehangatan bila memberi komen pedas terhadap Elly.. Mana tak panasnya u’olls, Datuk Ramli Ms dengan kasar bahasanya mengatakan Elly bertahan dalam program realiti tersebut kerana belas ehsan daripada pihak Astro..

Amboi Datuk Ramli Ms.. Agak-agak lah nak memberi komen tu pun.. Lagipun semalam Miss tengok Elly telah buat persembahan dengan baik bila berduet dengan Acong sehingga menjadi pilihan penonton dan mendapat hadiah Qu Puteh.. Apa yang Datuk Ramli Ms tak puas hati dengan Elly ek??

Miss sebenarnya dah perasan sejak minggu pertama lagi, Datuk Rami Ms memang tak puas hati dengan Elly.. Para penonton pun perasaan! Nak bagi komen tu agak-agak lah.. Kalau ada tak puas hati dengan vokal atau persembahan Elly, beritahu jer lah apa yang patut Elly perbaiki..

Ini tidak, Datuk Ramli Ms selamba jer menjatuhkan maruah Elly macam tu depan khalayak ramai dan secara langsung.. Gara-gara isu panas ini jugak, Datuk Ramli Ms kini menjadi kecaman ramai terutama daripada peminat Elly..

Ramai yang tak puas hati bila Elly keluar, dan meminta pihak Astro untuk serap masuk kembali Elly dalam program realiti tersebut.. U’olls rasa Elly akan kembali tak?? Yela, Miss tengok gegar Vaganza musim ni mendapat sambutan hangat pun kerana Elly.. Betul tak?? – Misshana/Utaranews

One thought on “Gegar Vaganza Musim Ke-3 : Datuk Ramli MS Punca Elly Mazlein Tarik Diri

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s