Drama Cinta Budak-Budak Sekarang!!

dak2 nih kecik2 dah layan jiwang bagai. aku kecik2 duk kat berenda tgu ultraman datang tau dak😅😅

A video posted by lawak hambar (@lawak_hambar) on

 

Bila dah terlalu banyak lambakan drama-drama Melayu cintan cintun kat TV.. Habis pemikiran anak muda sekarang terjejas dan terpengaruh dek semua itu..

Budak-budak sekarang ni dah maju wei.. Bila putus cinta, dorang dah tak muat naik status sedih dorang di media sosial.. Budak-budak sekarang bila putus cinta, dorang siap rakam gambar dan video lagi.. Kononnya nak tunjuk kat semua orang, betapa sedihnya dorang bila hubungan cinta dorang terputus di tengah jalan..

Sampai nak bunuh diri pun dorang boleh rakam video.. Hahaha.. Tapi yang Miss A perasan, trend budak-budak sekarang bila putus cinta dorang akan muat naik ‘muzik video’ ciptaan dorang.. Hahahah…

Kreatif sioott.. Boleh pergi jauh budak-budak sekarang.. Jilake ko dik, ‘bebird’ pun tak sunat lagi.. Dah pandai buat ‘muzik video’ jiwang yang macam ni.. Siap menyanyi dalam hujan bagai.. Ko ingat sempoi ke?? Hahahah..

Acah-acah nak jadi penyanyi pulak ko ni.. Wei dik, penyanyi tu kalau buat muzik video.., dorang dapat duit tau.. Tapi ko, apa yang ko dapat kalau buat benda bodoh ni dik??

Penat-penat mak bapa ko lahirkan kau.. Boleh pulak ko jadi bodoh macam ni kan.. Seluar dalam pun mak bapa masih belikan.. Ada hati nak bercinta konon.. Lebih baik ko balik tolong mak kat rumah dik.. Ada jugak faedahnya, dari kau buat benda bodoh macam ni.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s