Awek Belanja ‘Comolot’ Sebagai Pembakar Semangat Pakwe Nak Jawab Exam

1

Nampaknya tak lama lagi budak-budak sekolah akan cuti panjang.. Bagi budak sekolah menengah, dorang akan menghadapi peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).. Yang mana adik-adik tengah hangat bercinta tu, kena tolak tepi sekejap hubungan cinta tu sebab nak fokus pada pelajaran..

Pasangan masing-masing pula mula bagi sokongan moral dan fizikal kat pasangan yang ambil peperiksaan SPM.. Tapi, geram pulak Miss A tengok pasangan ini.. Pakwe budak pompuan ni akan menjalani peperiksaan tak lama lagi

Cara awek ni mendoakan pakwe dia berjaya dalam peperiksaan agak ‘daring’ Miss A tengok.. Dia bagi ciuman di mulut wei.. Sebagai pembakar semangat untuk pakwe dia.. Jilake betoi.. Ko ingat dengan comolot pakwe ko tu, pakwe ko boleh lulus exam ke betina??

Murahnya budak-budak sekarang ni, baru pakwe nak melangkah kaki jawab peperiksaan pun dah boleh dapat kiss.. Kalau pakwe dapat kerja nanti, pompuan nak serah dara pulak ke?

Awek-awek sekarang mudah, sebelum kawen boleh ‘test-drive’ dulu.. Kalau rasa tak seronok boleh cari yang lain.. Betul tak? Banyak sangat ‘anak dara’ yang dah tak ada dara sekarang ni..

Salah pilih pakat dapat isteri ‘secondhand’ la korang.. Ayat keramat budak-budak pompuan yang ada sejarah silam ialah, ‘Jangan ungkit masa lalu pasangan’.. Hahaha.. – MissA/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s