Suami Dan Perempuan Simpanan Ditikam Si Isteri

Ngeri sungguh Miss A tengok kejadian yang berlaku kat pasangan ini.. Kalau kat Malaysia perempuan yang ditangkap berkhalwat bersama suami orang akan dibogelkan oleh si isteri.. Kat luar negara tak main la bogel-bogel ni, isteri kat luar negara lebih ‘hebat’..

Sorang isteri bersikap lebih adil dengan membuat keputusan untuk menikam suami dan perempuan simpanannya di muka dengan pisau..

Terpacak pisau kat muka suami dan perempuan simpanan si suami tu.. Tapi, yang mengejutkan lelaki dan perempuan simpanan itu masih lagi hidup dan sedarkan diri bila pisau dah terpacak kat atas muka..

Menurut sumber, isteri lelaki itu dah berjaya tangkap pasangan ini tengah dok beromen di atas katil dan ambil keputusan untuk tikam dorang..

Suami tu mendapat tikaman i hidung, manakala si perempuan simpanan itu pula mendapat tikaman di bahagian kening.. Nah Miss A belanja korang video sekali, pada yang berani tengok silakan..

Padah dok ‘main’ dengan pompuan lain lagi, dah ada bini kat rumah nak gatal lagi dengan pompuan lain.. Tak ada penyakit gatal pi cari penyakit.. – MissA/Utaranews

https://www.facebook.com/tarantinokemps.kemps/videos/319940455048607/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s