Siapa Bapa Kepada Anak Yang Taylor Swift Kandung??

Penyanyi terkenal Taylor Swift bukan lah satu nama asing lagi dalam industri hiburan Hollywood.. Penyanyi ni jugak terkenal dengan gaya sosial yang suka bertukar-tukar teman lelaki.. Dalam masa setahun, entah berapa kali dia tukar lelaki pun, Miss tak tahu lah..

Tukar teman lelaki seperti tukar baju jer.. Bila dah bosan, ditinggalkan dan cari teman baru.. Senang betoi cara hidup dia noh! Terbaru, penyanyi terkenal Drake merupakan lelaki yang rapat dengan Taylor sekarang.. Tapi Miss bukannya nak menceritakan mengenai teman-teman lelaki Taylor pun, ada isu panas lagi dari tu..

Baru-baru ni, nama penyanyi tu menjadi bualan hangat bila dia dikatakan sedang hamil selepas beberapa keping gambar Taylor yang kian berisi telah tersebar.. U’olls tengok gambar Taylor yang mencetuskan kontroversi ni..

Malah gambar itu turut dimuat naik di akaun Instagram Taylor.. Perutnya yang buncit tu kelihatan seperti ‘baby bump’.. Menguatkan lagi dakwaan Taylor sedang hamil.. Apabila Taylor dikatakan mengalami banyak perubahan..

Taylor kini dikatakan lebih emosional, menjauhi alkohol, makan dua kali lebih banyak daripada kebiasaan, jarang ke gym dan jugak sering mengalami mual-mual.. Bila isu panas ni menjadi bualan hangat, pihak pengurusan Taylor menafikan tentang hal kehamilan ini..

Kalau benar dakwaan Taylor mengandung, agaknya macam mana dia nak tentukan bapa kepada budak tu noh.. Yela, kerap bertukar-tukar lelaki jer.. Bercinta tak sampai beberapa bulan, lepas tu putus.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s