Izara Aishah Kembali Untuk Pertahankan Kilafairy

Sebelum ni, pelakon Izara Aishah pernah dihimpit dengan kontroversi panas hingga dikecam ramai kerana berpakaian seksi bersama kawan baiknya, Kilafairy ketika menghadiri festival fesyen sekita bulan Ogos lepas..

Memang padanlah dorang kena kecam.. Baju yang dorang pakai tu Miss tengok dah macam pelacur dah.. Ketat nak mampos..

Setelah sekian lama isu panas ni menjadi bualan hangat, akhirnya Izara tampil memberi reaksi mengenai perkara tersebut.. Izara tampil pun kononnya nak ‘bersih’ nama kawan baik dia, Kilafairy bila ramai yang menyangka Kila mempengaruhi Izara untuk berpakaian tak senonoh macam tu..

Izara menjelaskan dia berpakaian macam tu atas kehendak dirinya sendiri.. Bukannya kerana paksaan atau pengaruh dari Kila!! Kononnya dia kesian bila orang ramai menuduh Kila macam-macam.. Sebagai kawan, dia patut mempertahankan kawannya..

Apa-apa jer lah Izara.. Bagi Miss, Izara memang seksi dari sebelum dia berkawan dengan Kila lagi.. Bila Izara kawan dengan Kila, memang sesuai sangat lah..

Tak ada siapa yang mempengaruhi, sama-sama seksi! U’olls sendiri boleh lihat kan, dua kawan baik ni sering tampil seksi walaupun berpakaian biasa.. Maklum lah kedua-duanya memiliki tubuh badan yang menggiurkan..

Itu sebab nak menunjuk sangat dengan memakai pakaian tak senonoh! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s