Ini Fakta Keji Dan Hina Mengenai George Soros

Gomez pasti masih ramai lagi rakyat Malaysia yang tak tahu pasal perangai dan tingkah laku jijik, serta hina jutawan George Soros yang memberi tajaan kepada kumpulan bersih bagi mengadakan demontrasi di Malaysia ini.

Sekarang ni Gomez nak dedahkan siapakah si Soros ni yang sebenarnya… Soros ni kalau korang nak tahu memang terkenal sangat sebagai seorang ‘Ateis’ yang bermaksud tidak percaya kewujudan Tuhan dan dewa-dewa..

Ini bermakna dia tidak percaya akan kewujudan Allah… Disebabkan perangainya itu jugalah, mengakibat wujudnya puak berhaluan kiri. Wujudnya puak-puak penentang kerajaan seperti yang berlaku di Malaysia ni… Sebab tu la Soros ni boleh menaja Bersih. Kerana Bersih dengan Soros sependapat.

Kekejaman Soros juga menyebabkan dirinya telah memusnahkan nilai-nilai tradisi keluarga di Amerika Syarikat… Bukan tu je… Soros turut menjadi penaja utama bagi parti-parti Demokratik! Apa yang menimbulkan kemarahan rakyat terhadap Soros adalah tindakannya yang menyokong pengguguran bayi dan hak sebagai gay serta homoseksual.

Lebih teruk apabila Soros menyokong kebebasan bagi menggunakan dadah… Malah mahu menjadikan penggunaan dadah sebagai sesuatu yang sah di sisi undang-undang. Perangai hina Soros semakin keji, apabila dia turut menyokong aktiviti perlacuran di negaranya.

Eshhhh, teruk nohhh! Itu baru sedikit… Gomez tak sebut lagi pasal menyokong hak imigran dan kekayaannya yang bercurah-curah bernilai $7 bilion tu…. Kaya betul Soros ni! Sebab tu dia tak takut untuk membuat apa sahaja kezaliman yang dia suka.

Soros ni punya teruk sampai dia tergamak menyokong hak mengundi bagi seorang penjenayah dan euthanasia… Maksud euthanasia adalah perbuatan mematikan seseorang. Bagi sesetengah negara, perbuatan tersebut adalah salah disisi undang-undang.

Jadi kesimpulannya, patut ke kita benarkan orang macam ni menghasut pemikiran rakyat di negara Malaysia… Patut la Gomez tengok geng Bersih ni semakin bertindak kejam dan berani melanggar undang-undang negara. Rupanya sudah dipengaruhi oleh Soros, bahaya betul!! – TiraGomez/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s