Budak Umur 3 Tahun Hampir Mati Digilis Lori

Kalau kejadian pelik-pelik yang berlaku kat dunia ni, memang ramai dah boleh teka berlaku kat mana kan? Tak lain tak bukan mestilah di negara China.. Kali ini kejadian kanak-kanak lelaki dalam lingkungan 3 tahun hampir mati digilis lori..

Di tengah jalan raya yang sesak dengan kereta, kanak-kanak lelaki ni pun datang dari arah bertentangan, sambil naik kereta mainan berjalan di tengah jalan raya.. Korang boleh bayangkan? Naik kereta mainan di tengah jalan raya sambil melawan arus?

Memang cari mati betul kejadian yang menimpa kanak-kanak lelaki tu.. Tanpa rasa takut, kanak-kanak lelaki tu seronok dok bermain kereta mainan kat tengah jalan..

Yang peliknya, boleh pulak orang sekeliling buat tak hairan langsung dengan budak tu.. Bukannya nak tolong angkat budak tu ke tempat yang lebih selamat.. Sikit lagi budak tu hampir digilis dengan lori, ngeri je Miss A rasa bila tengok video ni..

Panjang umur ko dik, masih lagi hidup dan budak tersebut dah pun diserahkan pada ibu bapanya.. Macam mana la mak bapa sendiri tak sedar anak dah hilang.. Memang mak bapa harap budak ni mati kot, itu yang tak hirau anak dorang hilang.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s