Biodata Dato Seri Vida Dimasukkan Dalam Kertas Peperiksaan SPM

Siapa tak kenal dengan pengasas produk kecantikan Qu Puteh, Datuk Seri Dr Hasmiza Othman atau lebih dikenali dengan gelaran Dato Seri Vida yang sering mencetuskan kontroversi panas.. Sejak akhir-akhir ni, Miss tengok kerap jugak lah cerita panas mengenai Dato Seri Vida ni..

Tak bayar GST lah, berebut mikrofon ketika siaran secara langsung di konsert Gegar Vaganza lah dan macam-macam lagi.. Banyak sangat kalau nak disenaraikan kontroversi panas yang pernah dicetuskan oleh Dato Seri Vida.. Miss tertarik nak menceritakan pasal Dato Seri Vida kerana tertarik dengan status yang dimuat naik di laman sosial Instagramnya.

Cer u’olls tengok gambar yang dimuat naik ni, biodata Dato Seri Vida telah ditanya di dalam soalan peperiksaan sekolah lah u’olls.. Gempak lah Dato Seri Vida!! Sampaikan dalam soalan peperiksaan budak-budak sekolah pun dia ada noh.. Kertas soalan subjek Bahasa Inggeris pulak tu!

Tengok jer lah tu, kesemua jawapan yang diberikan betul.. Hahaha.. Berdasarkan komen-komen orang ramai, ramai yang mengatakan ni kertas soalan subjek Bahasa Inggeris untuk percubaan SPM.. Apa-apa jer lah, SPM atau PT3 pun Miss tak kisah..

Nampaknya Dato Seri Vida semakin popular lah, sampaikan ada jugak soalan macam ni ditanyakan dalam soalan-soalan peperiksaan budak-budak sekolah.. Terbaik lah Dato Seri Vida! Miss tengok Dato Seri Vida pun bukan main gembira bila muka dia masuk dalam kertas soalan tu.. Hahaha.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s