Betul Ke Lelaki Akan Jadi Bodoh Bila Jumpa Perempuan Cantik??

Lelaki-lelaki kat luar sana setuju ke dengan kenyataan sorang awek ni? Awek yang menggunakan nama Ct Norida ni dedahkan, kebodohan lelaki akan terserlah bila jumpa perempuan cantik seperti dia.. Hahaha..

Cantik sangat ke ko ni Norida?? Macam mana pula ko boleh cakap orang lelaki tu bodoh bila jumpa perempuan cantik? Miss A rasa Norida ni bukan cantik tapi sebenarnya perasaan cantik..

Bila lelaki kat luar sana tak mengorat dia, terus dia marah semua lelaki dan cakap dorang bodoh.. Selalu pompuan cantik tak akan mengaku dia cantik.. Pompuan tak cantik je yang mengaku diri tu cantik.. Hahaha..

Kalau marah pun dengan lelaki lain, jangan la sampai nak bodohkan semua lelaki kat luar sana.. Nanti dengan lelaki juga yang ko nak kawen dik oit..

Kalau lelaki kat luar sana rasa nak maki awek ni secara berjemaah, boleh la korang cari akaun Facebook awek ni.. Nak popular kita bagi dia popular, tak pasal-pasal kena maki ko Norida.. Mulut tu jangan la longkang sangat kutuk orang.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s