Awek Gemuk Ni Hina Orang Yang Naik Kereta Saga

Amboi adik ni tak padan dengan ‘bulat’, citarasa pun tinggi sungguh.. Miss A tak kisah sangat adik bulat pun, bulat itu comel.. Tapi, dah elok-elok comel macam ni perangai tu pulak dah macam najis..

Nak hina orang lain tu dah kenapa? Bila orang hina dia awek gemuk, tau pula nak marah.. Ada ke patut awek ‘bulat’ ni hina lelaki kat luar sana naik kereta saga buruk.. Awek ni cakap kalau lelaki naik kereta saga buruk, tak ada orang nak naik kereta buruk macam tu..

Kalau ada lelaki naik kereta saga buruk pun belum tentu nak ajak ko naik dik.. Inikan pula lelaki naik kereta mewah dan mahal tu, ada ke orang nak ajak ko naik..

Miss A sanggup kerat jari kalau ada orang nak ajak ko naik kereta mewah dorang.. Hidup ni jangan nak berlagak sangat dan hina orang lain.. Bukan saja-saja dorang nak pakai kereta buruk..

Kalau lelaki kat luar sana semua kaya, dorang pun tak nak pakai kereta buruk.. Ada leteww lelaki yang adik ni minat naik kereta saga buruk tapi tak ajak dia naik kereta itu yang marah sangat lelaki naik saga.. Hahaha.. – MissA/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s