Anis Al-Idrus Gila Talak Dengan Raja Afiq

Tak habis-habis lagi ke retis suam-suam kuku ni nak berceritakan mengenai kisah putus cinta dia.. Miss rasa kisah cinta Anis Al-Idrus dah lama berakhir, tapi Miss tengok Anis masih nak panjangkan kisah putus cinta dia tu sampai sekarang.. Tak boleh move on lagi ke cik Anis oiii??

Kononnya sebelum ni beriya-iya nak mendedahkan punca putus cintanya bersama pelakon kacak Raja Afiq, tapi sampai sekarang Anis tak mendedahkannya lagi.. Terbaru, Miss dengar Anis mengatakan kariernya sebagai seorang selebriti terjejas akibat putus cinta.. Yeke macam tu u’olls??

Miss rasa Anis sendiri yang memburukkan reputasinya sebagai selebriti.. Mana tidaknya, Miss tengok Anis jer yang melebih-lebih buat teruk selepas putus cinta.. Tak habis-habis keluar kenyataan pasal kisah putus cintanya, nak mendedahkan punca putus cinta bagai lah.. Miss rasa tak perlu kot dia nak buat semua tu..

Itu hanya mengundang kritikan kepada Anis jer.. Netizen pun dah muak lah dengan kisah putus cinta yang tak ada kesudahan tu! Yela, mesti orang lain akan menganggap Aniss jer yang melebih-lebih nak berceritakan mengenai putus cintanya..

Miss tengok Raja Afiq diam je, tak ada pulak dia nak membalas-balas kenyataan dengan Anis.. So, Anis jangan dok pelik lah bila orang ramai menghentam dan menganggap dia cuba nak mencari publisiti murahan! Tak payah nak fikir kisah yang dah lama berlalu, lebih baik dia fokus dengan kerjayanya sekarang jer.. Itu lagi baik!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s