Taktik Terbaru Lelaki Gila Seks

Macam-macam cara pelik betul yang sanggup di buat semata-mata nak puaskan nafsu ‘gila seks’.. Buat pompuan-pompuan kat luar sana hati-hati la kalau dapat mesej pelik-pelik di akaun Facebook..

Terkini, ada beberapa pihak dah guna taktik baru nak ambil gambar lucah pompuan kat luar sana dengan buat pemeriksaan payudara secara online.. Apa kejadahnya buat pemeriksaan secara online..

Tengok gambar payudara pompuan kat luar sana dah boleh tahu dorang ada sakit kanser payudara? Hebat betul mata ‘doktor’ yang periksa payudara ni.. Satu lagi taktik kotor dah mula tersebar di laman sosial..

Selepes korang dah tunjuk gambar payudara korang kat orang ‘gila seks’ ini korang akan dapat vouncer RM800.. Mudahnya nak dapat duit, tunjuk payudara je dah boleh dapat RM800..

Pada pompuan kat luar sana kalau dapat mesej yang pelik-pelik tu tak payah la nak dilayan ye.. Prihatin sungguh nak buat pemeriksaan payudara secara online, bila dah buat boleh dapat duit..

Berhati-hati la dengan taktik orang ‘gila seks’ ni, macam-macam cara dorang sanggup buat untuk memuaskan nafsu.. Sekadar tengok gambar payudara korang pun dorang boleh buat ‘modal’ puaskan nafsu dorang.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s