Pasangan Kekasih Tayang Aksi Seks Di Tingkap Untuk Orang Ramai

Kalau dah memang tak ada rasa malu dalam diri, tayang aksi seks pada umum pun dah tak kisah.. Agaknya pasangan ini pelakon porno kot noh, itu yang suka hati je dorang tayang aksi seks untuk tatapan umum..

Pasangan ini tanpa rasa segan silu dah tayang aksi seks dorang di tepi tingkap.. Dah la sewa hotel bertentangan dengan bangunan lain, bila Miss kata buat seks tepi tingkap.. Maksudnya nemang ramai la yang boleh nampak aksi panas dorang tu..

Pasangan ini dikatakan sedang menginap di Motel One, salah satu hotel yang terletak di London.. Punya la khusyuk dok berjimak, sampai orang ramai rakam aksi dorang pun dah tak sedar..

Ramai pekerja syarikat kat bangunan sebelah hotel tersebut dapat menonton aksi seakan-akan filem porno itu secara percuma..

Bukan sekejap aksi seks pasangan ini, selama hampir 20 minit masa yang pasangan ini ambil untuk buat seks di tepi tingkap.. Pihak hotel tak boleh nak ambil sebarang tindakan kat pasangan ni sebab dorang buat aksi tersebut di dalam bilik hotel dorang..

Kiranya tak salah la,kalau nak tengok pertunjukkan free boleh la singgah hotel ni.. Kalau nasib baik boleh tengok aksi seks pasangan bercinta.. Seronok pekerja kat bangunan sebelah dapat tengok show free.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s