Faye Kusairi Perli Elly Mazlein Di Twitter

Baru-baru ini telah kecoh dan menjadi bualan hangat, bila penyanyi dan pelakon Elly Mazlein memuat naik beberapa gambar tweet saudara perempuan Azmi Hatta yang dikenali sebagai Piqa Mansorr yang telah menyerangnya di laman Twitter.. Miss baca tweet Piqa Mansorr tu pun dah menyirap darah kerana sesuka hati dia je menggelarkan netizen ‘babi’..

Dia anggap semua netizen tu bodoh sebab percayakan cakap si Elly.. Itu pun dah bikin panas! Sekarang ni giliran pelakon Faye Kusairi pulak menyindir Elly di laman Twitter.. Apa lagi yang Faye Kusairi tak puas hati dengan Elly Mazlein ni noh..

Baru-baru ni kan, Elly ada mengeluarkan kenyataan yang dia diganggu hingga menyebabkan penyakit yang dihadapinya tak sembuh sampai sekarang, dan mengganggu fokusnya di dalam program realiti Gegar Vaganza..

Jadi ramai lah yang menganggap Elly mungkin terkena buatan orang.. Mungkin kenyataan Elly tu telah menarik perhatian Faye.. Miss tengok Faye pun tiba-tiba jer mengemukakan soalan berbentuk syirik di laman Twitternya.. Macam perli si Elly pulak kan Faye ni..

Cer u’olls baca tweet ‘percaya bomoh atau buatan orang adalah syirik’.. Faye tuju untuk Elly ke?? Kononnya soalan yang ditanyakan tu hanya berkias-kias dengan peminatnya.. Tapi Miss nampak ‘perbincangan’ syirik Faye bersama peminatnya macam nak sindir Elly je..

Kalau bukan menyindir, Miss tertanya-tanya jugak apa motif dia tiba-tiba nak cakap pasal syirik?? Melainkan dia nak menyindir Elly.. Macam-macam lah Faye ni kan.. – Misshana/Utaranews

2 thoughts on “Faye Kusairi Perli Elly Mazlein Di Twitter

  1. feye kusairi cukup2 lah mengata elly tu
    sedar lah sedikit jika kau benar2 b.ilmu agama tak akan rampas laki org lah..tentang sirik kau kata haram..rempas laki org pun berdosa besar kerna meruntuhkan rumah tangga org. mngkin satu hari nnti kau pun mrasakan dtngalkan suami bila kau sdah kwin dgn lelaki yg gila betina tu.pasti kau pun mnjadi janda bru kau rasa apa yang elly rasa.Allah tu maha adil.hari ini kau gembira meliat elly diceraikan satu hari nnti kau pun sama.lelaki mcm azmi hatta tu hanya ingin memuaskan nafsu saja..pkir lah

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s