Fathia Latiff Digoda Lelaki Muda!!

Sebelum ni hangat diperkatakan bila pelakon cantik Fathia Latiff dikatakan kembali bercinta dengan pelakon kacak Aiman Hakim, tapi Fathia menafikannya.. Dia mengatakan hubungannya bersama Aiman kini hanya sekadar kawan sahaja..

Kononnya tak nak lah bermasam-masam muka selepas putus cinta.. Kebanyakkan pasangan bercinta yang putus akan menjadi musuh.. Betul tak u’olls?? Jadi, Fathia tak nak lah jadi macam tu.. Fathia tak nak memutuskan silaturahim yang pernah terjalin..

Bagus lah kalau dia fikir macam tu, tapi kalau dorang kembali bercinta pun apa salahnya.. Miss tengok sampai sekarang kedua-duanya masih single.. Baru-baru ni Miss dengar Fathia disoal mengenai mencari pengganti Aiman sebagai teman..

Fathia menjawab kononnya dia lebih selesa solo dan apa yang menarik perhatian Miss bila Fathia mengatakan bukannya tak ada lelaki yang cuba mendekatinya tapi ramai yang cuba nasib.. Lawaknya tu bila Fathia memberitahu rata-rata lelaki yang ingin berkenalan dengannya adalah remaja belasan tahun.. Hahhaa..

Sampaikan ada yang berani mendekati Fathia di tempat awam secara terang-terangan.. Amboiii.. Sakan betul budak-budak zaman sekarang yer.. Makan minum dan pakaian pun masih ditanggung mak bapak, ada hati kononnya nak bercinta dengan wanita lebih berusia dari dorang yer.. Hahaha..

Tetapi gara-gara kenyataan yang dikeluarkan Fathia ni, Miss tengok telah mengundang kritikan.. Ramai yang mengkritik Fathia kaw-kaw kerana Fathia dikatakan hanya cuba mencari publisiti murahan.. ‘Kasihan’ Fathia, tak pasal-pasal dikatakan mencari publisiti murahan.. Hahaha.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s