Elizabeth Tan Ditegur Peminat Kerana Terlalu Kurus

Nama penyanyi Elizabeth Tan bukannya satu nama asing lagi dalam industri hiburan.. Penyanyi ni terkenal menerusi lagunya yang berjudul ‘Knock Knock’..

Sebelum ini Elizabeth Tan pernah mengejutkan ramai orang bila memberitahu yang dia tak mampu berkomunikasi dengan baik dalam bahasa Mandarin, walaupun dia berdarah Cina 100 peratus.. Katanya lagi, keluarga beliau hanya menggunakan Bahasa Melayu dan Inggeris di rumah..

Tapi Miss dengar penyanyi ni ada masuk kelas bahasa Mandarin bagi membuat persiapan jika ada tawaran untuk menyanyikan lagu dalam bahasa berkenaan.. Tapi Miss bukannya nak menceritakan pasal latar belakang atau kerjaya nyanyian penyanyi ni pun..

U’olls tengok gambar ni, kurus tak Elizabeth Tan?? Miss tengok biasa jer pun, Elizabeth tetap nampak cantik seperti biasa.. Tapi itu lah peminat sekarang ni macam-macam ragamnya.. Kurus pun salah, gemuk pun salah..

Tengok jer lah komen-komen tu semua, ada yang kecewa sebab Elizabeth semakin kurus dan meminta Elizabeth untuk tambah berat badan sikit.. So, Miss rasa lepas ni Elizabeth kena makan banyak sikit lah bagi badan dia berisi..

Nanti peminat dia ‘risau’ pulak nampak dia terlalu kurus kering macam ‘tak makan’.. Biasa lah peminat, dorang nak retis kesayangan dorang sentiasa sihat dan happy.. Dorang pantang kalau nampak retis kesayangan dorang sakit, macam-macam lah dorang ‘membebel’ nanti.. Hahaha.. – MissHana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s