Budak WeChat Kini Menjadi Ustazah Jadian

Dah ramai sangat budak WeChat jadi cikgu Bahasa Inggeris dengan keluarkan ayat-ayat broken Inggeris dorang.. Sekarang ni nampaknya dorang dah mula merebak nak jadi ustazah pulak dengan mengeluarkan hadis palsu..

Dah la dok buat benda haram dan maksiat, bila putus cinta pandai-pandai nak keluarkan hadis palsu pulak untuk menambat hati bekas kekasih.. Sorang budak WeChat ni dah keluarkan hadis palsu..

Mana-mana lelaki yang buatkan perempuan yang disayanginya menangis, lelaki itu akan disebat dengan tulang rusuk perempuan itu sebanyak 100 kali di akhirat kelak.. Hahahha… Korang rasa??

Benda-benda macam ni laju je ustazah WeChat nak muat naik status.. Dosa dok beromen, pegang tangan, berpeluk dengan kekasih tu korang tak tahu pulak apa akibat dan balasan yang akan korang dapat di akhirat kelak??

Bila putus cinta dan sedih ditinggalkan kekasih, mulalah nak ambil hadis-hadis yang entah dari mana untuk takutkan kekasih..

Korang ingat kekasih korang tu takut sangat ke dengan balasan di akhirat tu? Kalau kekasih korang takut, tak ada la kekasih korang boleh buat maksiat dengan korang.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s