Besar sungguh ‘Kerbau’ Ni!!

Aduh! brader ni dengan ‘kerbau’ pun nak bergambar ke? Macam dah tak ada binatang lain nak bergambar, banyak lagi binatang yang unik dan lebih cantik untuk bergambar..

Terkejut Miss A bila tengok gambar viral selfie dengan ‘kerbau’.. Besar gila babi hutan ni woi, memang sekali tengok ramai yang ingatkan bergambar dengan ‘kerbau’..

Saiz babi hutan ni dah sama besar dengan kerbau woi! Sapa yang tengok pun mesti terkejut, ini kalau kena sondol dengan babi hutan ni mau mati terus.. Besar sungguh babi hutan ni, macam mana agaknya brader ni tangkap?

Besar macam ni bukan senang nak dapat tangkap, mesti guna senjata atau ubat pelali baru boleh tangkap babi hutan yang macam ni.. Selalu dok tengok babi hutan kecik-kecik ja, bila jumpa babi hutan besar macam ni, memang ramai la yang nak bergambar..

Kalau buat makan satu kampung pun kenyang ni.. Hahaha.. Kat mana kejadian jumpa babi hutan besar ni, Miss A tak dapat pastikan.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s