Status Lucah Budak WeChat Mengenai Cinta

Dah kenapa yang otak tu dok fikir lucah je dik? Pergi sekolah belajar ‘melucah’ ke apa budak-budak sekarang ni?? Makin hebat sungguh bila sembang pasal nak buat maksiat..

Sorang minah WeChat dah muat naik status mendedahkan maksud sebenar mengenai ‘CINTA’.. Sepanjang Miss A hidup ni, tak tahu pula Miss A ini adalah maksud sebenar cinta..

Minah ni dedahkan maksud sebenar cinta adalah langkah-langkah nak berjimak.. Nampak sangat ko ni dah banyak kali berjimak dengan kekasih ye, macam dah mahir sangat dah tu..

Kalau nak tengok awek korang tu ada dara tak ada dara, maka selidiklah status-status yang pernah dimuat naik oleh awek korang dulu..

Kalau ada terselit beberapa status berkaitan ‘jangan tanya kisah silam kekasih dan terima kekasih seadanya’, mungkin kekasih korang tu dah pun ‘ditebuk tupai’.. Hahaha..

Bayar hantaran sampai RM20 ribu, alih-alih dapat bini yang dah pun ditebuk orang.. Buat apa bayar mahal-mahal untuk barang secondhand.. Hahahah.. Dah tahu diri tu dah ditebuk lubang, tak payah la nak letak hantaran mahal-mahal.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s