Safiey Ilias Kena ‘Sembur’ Dengan Jururawat Hospital Kuala Lumpur

Sebelum ni jutawan kosmetik, Safiey Ilias pernah menarik perhatian ramai bila kembali nak berubah menjadi lelaki sejati selepas bertahun-tahun menjadi ‘perempuan jadian’, tapi tak sampai beberapa bulan Safiey ‘kembali ke pangkal jalan’.. Safiey telah mencetuskan kontroversi panas bila dikatakan kembali menjadi ‘perempuan jadian’.. Senang cita dia jadi pondan balik lah..

Sampaikan ramai tertanya-tanya status jantina Safiey sekarang.. Kalau dilihatkan perkembangannya sekarang.., Miss tengok Safiey kejap jadi ‘perempuan’, kejap jadi lelaki.. Entah yang mana satu jantina dia nak jadi pun Miss tak tahu lah!

Terbaru, Safiey dihimpit lagi dengan kontroversi panas bila memuat naik status panas di laman sosial Facebooknya hingga mencetuskan rasa kurang senang orang ramai, terutamanya netizen yang berkerja di hospital Kuala Lumpur (HKL)..

U’olls baca status Safiey tu, baru-baru ni Safiey ke HKL untuk mendapatkan rawatan susulan selepas dia membuang payu daranya pada April yang lalu.. Tapi yang menjadi isu panasnya tu, kononnya kalau staff HKL tak layan dia dengan baik, dia akan sebarkan video dan kondem HKL..

Itu sebab lah seorang jururawat lelaki HKL yang dikenali sebagai Anwari Hamzah, tampil memberikan reaksinya terhadap status Safiey tu.. Memang mencetuskan kepanasan lah beb! Anwari bengang dengan status yang dimuat naik Safiey tu hah, belum apa-apa lagi Safiey dah kondem hospital tempat dia bekerja..

Bagi Anwari, kalau dari awal niat Safiey nak kondem HKL, lebih baik Safiey pergi dapatkan rawatan di hospital lain jer.. Anwari siap menyindir Safiey dengan mengatakan pada mulanya dia ingat Safiey nak mendapatkan rawatan Psychiatric kerana kecelaruan jantina.. Hahhaa..

Ambik ko Safiey! Ada hati nak kondem orang lain sangat kan, sekarang kena hentam balik! Bila isu panas ni menjadi bualan hangat, Miss difahamkan yang Safiey dah padam status panasnya tu tanpa memohon maaf terhadap pihak HKL.. Betul-betul biadap ni!!

Safiey nak mengelak pun tak guna, dia kan dah dikenali ramai.. Mesti ramai orang yang akan menghentam dia kerana sikap biadapnya!! Itu lah lain kali kalau pergi ke tempat orang, tolong jaga adab sikit.. Jangan buat ‘diva’ sangat.. Orang tengok pun menyampah.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s