Nasi Lemak Daraku Masih Berdarah Sedia Cantas Nasi Lemak Anak Dara

nasi

Nampaknya dah ramai anak dara kat luar sana mula mengambil langkah untuk menjadi usahawan berjaya, selepas viral kisah ‘Nasi Lemak Anak Dara’.. Agak-agak korang nasi lemak awek ni boleh viral dan laku juga tak, macam ‘nasi lemak anak dara’?

Menggunakan konsep yang hampir sama macam ‘Nasi Lemak Anak Dara’ tapi awek ni dah pelbagaikan lagi nasi lemak yang dia jual.. Nama nasi awek ni pun lebih ‘menarik’.. Awek ni dah berikan nama ‘Nasi Lemak Daraku Masih Berdarah’.. Hahaha..

Mesti ramai lelaki kat luar sana yang sanggup beratur panjang nak beli kan? Sedap atau tak sedap nasi lemak awek ni tolak tepi, janji dapat ‘rasa’.. Hahaha.. Berdarah macam mana tu kan? Banyak atau sikit darah yang keluar tu??

Korang fikir apa? ‘Darah’ tu maksud awek ni kuah sambal nasi lemak yang dia jual la jilake.. Kalau ‘Nasi Lemak Anak Dara’ special sebab sambal bilis kering, awek ni pulak sambal ‘darah’ tak kering..

Berselera lelaki kat luar sana tengok ‘Nasi Lemak Daraku Masih Berdarah’ kan? Kat mana lokasi awek ni jual masih tak dapat dipastikan.. Dapat info nanti Miss A bagi tahu korang kat mana..

Lepas ni mesti jadual awek ni sentiasa sibuk sebab akan dapat temuramah dari stesen TV dan stesen radio.. Dah viral dan ‘sedap’ mesti penat, nak tidur pun boleh sehari 4 jam je kan.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s