Kendall Jenner Belanja ‘Nenen’ Selambak Untuk Orang Ramai

kk

Perghhh! Kalau macam ni punya cara berpakaian, Miss rasa baik berbogel je terus.. Senang cerita!! Dah nak sangat tunjuk tubuh untuk tatapan umum kan! U’olls tengok jer lah gambar adik kepada Kim Kardashian ni, Kendall Nicole Jenner atau lebih dikenali dengan nama Kendall Jenner ni.. Mengancam!

Kendall merupakan seorang model dan personaliti TV terkenal.. Miss tengok Kendall pun lebih kurang macam kakak dia, Kim.. Walaupun berpakaian, tapi tetap nampak macam tak berpakaian.. Tengok jer lah, selamba jer Kendall dengan pakaian jarangnya tu..

Dah lah tak pakai baju dalam, baik punya Kendall belanja ‘buah selambaknya’ untuk tatapan umum.. Nasib baik ‘nasi lemaknya’ tu tak mantop macam kakak dia noh.. Kalau tak, hodoh benor lah tengok.. Miss tengok kat puting dia tu macam bertindik pun ada..

Macam-macam ‘style’ orang sekarang, dekat situ pun dia nak tindik.. Menyakitkan badan jer lah! Adik-beradik Kim Kardashian memang seksi-seksi terlampau.. Miss rasa kalau kat dunia ni orang ramai dibenarkan untuk keluar berjalan-jalan dalam keadaan bogel, Miss rasa dorang mesti suka..

Yela, penampilan dorang tak pernah menyejukkan mata.. Tak kira di tempat umum atau di rumah, sentiasa ‘berbogel’ jer.. Perasaan malu dalam diri dorang dah terhapus agaknya.. Lagi satu, suka sangat berpakaian menjolok mata ni, jangan sampai kena rogol sudah lah yer!! – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s