Isteri Tak Kisah Suami Pernah ‘F**k’ Dengan Perempuan Lain!!

tweet

Selalu kita dengar isteri kat luar sana buat luahan perasaan bila suami masing-masing kantoi dok ‘main’ dengan perempuan lain kan? Jarang pula kita dengar isteri yang tak kisah bila dapat tahu si suami ‘main’ dengan pompuan lain.. Betul tak??

Iyerlah, isteri mana yang sanggup tengok dan tahu suami pernah ‘main’ dengan pompuan lain, ada ke isteri macam tu? Haa, korang jangan ingat tak ada isteri yang tak kisah bila tahu yang suami dia pernah ‘main’ dengan pompuan lain, memang ada..

Contoh dia yang ni.. Seorang perempuan ni berniat untuk rosakkan rumahtangga yang dibina bekas kekasih dia dengan si isteri.. Tetapi alih-alih bila si perempuan ni beritahu yang si suami ni pernah ‘main’ dengan banyak perempuan.. Isteri lelaki ni boleh pulak jawab yang dia tak kisah..

Perh, kental beb jiwa si isteri ni.. Hahahah.. Yang lagi buatkan Miss A terkejut tu.. Si isteri boleh pulak menjawab, semua perempuan yang suami dia pernah ‘main’ tu hanyalah sekadar ‘fucktoys’ si suami pada masa silamnya.. Hhahaha…

Korang semua tahu ‘fucktoys’? Isteri lelaki ini sifatkan pompuan yang suami dia pernah ‘main’ tu sekadar alat pemuas nafsu semata-mata.. Fuhh, Miss A ingatkan si isteri ni nak mengamuk bila dapat tahu perangai si suami..

Nampak dari gaya tenang si isteri ni, rasanya si isteri ni pun pernah jadi ‘fucktoys’ lelaki lain, ye dak? Dia pun ada kisah silam tersendiri, pernah ‘fuck’ dengan lelaki lain le tu.. Itu yang tak terkejut dapat tahu si suami ‘main’ dengan ramai pompuan lain..

Lelaki yang baik untuk wanita yang baik, lelaki jahat untuk pompuan yang jahat.. Miss A rasa isteri lelaki ni mesti dak-dak WeChat ni, sebab tak pernah pulak Miss A dengar perkataan ‘fucktoys’.. Hhahaha.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s