Hunny Madu Tayang Peha Putih Gebu Untuk Peminat

Nama pengacara, penyanyi dan DJ radio Hani Farhana Mohd Hatim atau lebih dikenali sebagai Hunny Madu bukan lah satu nama yang asing di dalam industri hiburan.. Bakat Hunny bukan setakat menjadi pengacara, penyanyi dan DJ radio jer, malah sebelum ni pernah jugak Miss tengok dia berlakon dalam sebuah drama..

Tapi lepas tu, Miss dah tak pernah nampak Hunny berlakon lagi.. Mungkin bakatnya lebih kepada pengacara TV dan DJ radio kot.. Miss sebenarnya bukannya nak bercerita pasal kerjaya seninya pun, cuma Miss tertarik dengan penampilan yang sering ditonjolkan Hunny..

Miss tengok gaya Hunny boleh tahan jugak, sentiasa mengikut perkembangan fesyen semasa.. Walaupun dia sudah bergelar seorang ibu! Tetapi penampilan yang sering ditonjolkan Hunny macam orang muda yang masih bujang, u’olls tengok jer lah gambar ni..

Amboii Hunny, bukan main lagi dia tayang peha putih gebu dia tu yer.. Baik punya Hunny ‘belanja’ untuk peminat dia kan?? ‘Baik hati’ betoi Hunny! Bahagian atas tertutup elok jer, tapi bahagian bawah pulak jarang nak mampos!

Kalau bahagian bawah tu jarang di bahagian betis, tak apa lah jugak.. Ini tidak, sampai ke paha jarangnya.. Jenuh lah si suami nak menanggung dosa si isteri yang jenis suka menayang aurat secara percuma macam ni noh! Huhuhu.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s