Bohsia Mengamuk Sebab Ada Orang Kacau ‘Lubang B***T’ Dia

Kalau korang nak tahu, awek-awek yang selalu bersosial dan acah-acah nak jadi pelacur ni, memang cukup marah kalau korang semua kritik cara dorang bersosial.. Bagi dorang kalau mati nanti mayat dorang bergolek sendiri masuk lubang kubur..

Tak akan menyusahkan orang lain dah, mayat dorang nanti, dorang akan mandikan sendiri, korek lubang kubur sendiri.. Itu yang awek macam ni cukup marah kalau korang semua kondem cara hidup dorang..

Sorang awek ni dah mengamuk sebab korang selalu masuk campur hal dia.. Dia nak liar ke, rosak dara ke, pecah dara ke, jahat ke, lantak kat dia.. Korang semua duduk kat rumah diam-diam..

Sebab buat apa korang semua nak kacau ‘lubang burit’ dia, sedangkan dia langsung tak pernah kacau ‘lubang burit’ korang semua..

Mana-mana lelaki yang pernah menyelam dalam ‘lubang burit’ dia je kot yang boleh nak nasihat awek pelacur macam ni.. Hahaha..

Kalau korang nak juga nasihat awek ni, korang kena kacau dulu ‘lubang burit’ awek ni.. Sekali dah kacau, baru boleh korang nak selam lama-lama.. Macam tu boleh ke dik?

Sedih mak bapa ko dik dapat anak macam ko, dah la perangai buruk.. Mulut pun buruk, dah tak ada yang baik dah kot kat ko ni dik.. Kalau mati tak menyusahkan orang tak apa la dik oit.. Nanti ko mati, kami semua juga yang nak kena kacau lubang kubur ko.. – MissA/UtaraNews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s