Azhael Didakwa Sebagai Pasangan Gay!!

Nama kumpulan duo Azhael yang dianggotai oleh Mohd Azhar Osman dan Hal Husaini Azmi, atau lebih dikenali dengan Hael masih baru dalam industri hiburan.. Miss rasa mungkin dua penyanyi ni masih kurang dikenali ramai..

Tetapi Miss tengok nama kumpulan duo ni semakin naik bila lagu berjudul ‘Mencinta’ dorang mendapat sambutan hangat.. Miss dengar lagu tu pun boleh tahan sedap, mempunyai maksud mendalam disebalik lagu tu.. Miss tengok view bagi klip video lagu tu pun dah mencecah berjuta jugak lah u’olls..

Baru-baru ni, Miss dengar Azhar dan Hael dikatakan sering bertengkar dan tak sependapat.. Kerap bertengkar, jangan sampai berpecah macam kumpulan duo Sleeq sebelum ni sudah lah yer.. Baru nak meningkat naik, berpecah pulak.. Sayang jer!!

Bila ditanyakan kepada tuan empunya badan, Azhar dan Hael mengaku dorang sering bertengkar kerana tak sependapat.. Biasalah bila ada dua ‘kepala’ untuk semua perkara, perselisihan pendapat atau bergaduh tu menjadi perkara biasa kerana masing-masing ada pendirian sendiri..

Bila kisah dorang menjadi bualan hangat, ada pulak sesetengah individu yang mendakwa Azhar dan Hael ini dikatakan gay.. Kononnya Azhar dan Hael ada menunjuk ciri-ciri golongan ‘kunyit.. Tu diiia! Tak pasal-pasal kena ‘cop’ gay pulak.. Hahahaha..

Sayangnya kalau benar apa yang didakwa itu, dah lah seorang tu hensem.. Hahahaa.. Sebelum ni Miss dengar hangat diperkatakan tentang Azhar yang dikatakan sedang bercinta dengan pelakon baru, Puteri Aishah.. Tak kan Azhar dah ubah selera kot?? Hahaha.. – Misshana/Utaranews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s